Esa colosal necesidade de apego

A nosa relación nun afán posesivo, de apego, diversos xeitos de intromisión dun no outro. Que é o apego? Por que temos esa colosal necesidade de apego? Cales son as súas implicacións? Porque nos apegamos? Cando estamos apegados a algo ou alguén, sempre temos medo de perdelo; sempre existe esa sensación de inseguridade. Por favor, é necesario que nos observemos a nos mesmos. Sempre existe a sensación de separación. Estou apegado á miña muller, porque me da pracer sexual, porque me da pracer como compañeira; xa sabedes de todo isto, non teño que explicalo. Xa que logo, estou apegado a ela, e iso significa celos, temor, e se hai celos, ten que haber odio. Por tanto, é o apego amor? Esta é unha cuestión que temos que testear nas nosas relacións.

A mente que non mide

 

Orixinal aquí.

Outras reflexións traducidas de Krisnhamurti, aquí.

Responder

